2013年9月8日 星期日

煲‧海底椰湯

自從大少知道我懷孕之後,當然無好似電視劇啲男主角咁樣興奮,叫我咩都唔好做啦...

大少更加無叫我唔好做家務喎...我仍然要做家務呀..洗初掃地呢啲簡單既家務囉..大少話我要做多啲運動喎....>唔想幫我做既藉口者<<<

大少做多左既係陪我食早餐,係呀,自從懷孕後,我已經唔可以瞓到日上三竿啦..基本上,我八九點就要起身食早餐啦...最多係食完再瞓過囉..

之前我比較攰,我就唔想落街,通常係大系買返黎比我食多既...隨著日子漸漸過,我亦比較精神,而家就通常會落街食..

食完之後就會去超市順便買野返黎煮..由大少負責拎,我就可以唔駛拎重野啦...通常星期六日都係咁樣過...我似乎與"去街"一字絕緣了呵...

包嫲去了桂林旅行,包嫲叮囑我放假時自己要煲些豬骨湯喎,可使寶寶骨格好啲喎...於是乎我今日有煲湯呀...

紅蘿蔔海底椰湯..唔錯呀,我食湯,大少食湯渣囉...



2 則留言:

  1. 係架, 果時醫生都話你係有咗, 唔係病咗, 照好似平時咁生活就得. 不過遲下你個肚再大D, 想做家務都未必做到喇~ 襯行得得閒行多D街煲多D劇睇多D書啦!搬blog時先發覺由BB未出世至未識爬, 都仲係好得閒, 一到識行識走, 就唔會有自己時間喇~

    回覆刪除
  2. 係呀..我都知..不過難得有假就想休息下...攤向屋企唔想郁..希望遲啲會好dd啦!!!

    回覆刪除