我好努力咁煮...
今日我一早去買餸煲湯..等大少放工返黎食..
我好用心咁煮..
好可惜..大少一返屋企就話約左人去會所打羽毛球..
我要向屋企煮飯..原本七點可以食..等到八點幾..
然後,放好晒啲餸後,大少話喉嚨好痛..唔食飯..
頂呀...我真係嬲到爆炸登呀..我差啲想倒曬啲餸...
上星期煮左可樂骨,好味又簡單..
本星期試煮七喜骨,好味又簡單..
今次用左另一種方法煮,同上次可樂骨唔同..
其實我用雪碧煮..七喜骨..今次有多少少汁剩..
還有我那支超大要速銷的茄汁而煮成的呵..
誤打誤撞而成的七喜骨呵..
味道有少少似..京都骨咁..酸酸甜甜..好味道...
原本等大少返黎時心情仍然好好..好..
睇下..我有好多時間整靚靚啲蔥就知啦!!!!
可惜一開飯就比大少破壞晒我既美好心情...
今次的七喜骨




沒有留言:
張貼留言